Знову вечір

Привіт, вже вечір – час створений для розмов.
Мене звати Наталія, я обожнюю міцну каву без цукру й без молока, я не фанат солодощів, не веган, я відвертий м’ясоїд, я недолюблюю дівчат, обожнюю гарну прозу і складні вірші та більш за все я терпіти не можу узагальнення.
Це знаєте, коли кажуть: “от ніхто так не робить” або “у всіх так”, чи щось на кшталт “ні в кого це не виходило, то й в тебе навряд чи вийде”. Я “ЗА” дії, я “ЗА” повне втілення найбезглуздіших мрій, краще бажати дізнатись, як це там на горі, тремтіти, страшенно боятись висоти, плакати і кричати, врешті решт, від страху, але дійти туди, зібратись з духом, подивитись на краєвиди і закохатись в височінь, або ніколи туди не вертатись.
Я “ЗА” цікавість та експеременти, навіть якщо вони невдалі, навіть якщо ти будеш жалкувати, а тим більше якщо ти будеш задоволений від досягнутого.
Знаєш, коли чогось прагнеш починаєш бачити це всьому, починаєш скрізь це знаходити, сприймаючи як знаки чи поштовхи до втілення бажаного.
Мене звати Наталія, я обожнюю жуйчики, мопсів, море, гори й океан, страшенно боюсь висоти, ненавиджу скиглиїв (чи то нитиків), терпіти не можу меркантилістів, мрію стати гедоністом і горджусь людьми, котрі долають власні страхи й психологічні кордони.
Життя надто коротке, аби завжди вагатись і залишати мрії мріями.
П.с. Хоча, у всьому є вийнятки)

Залишити відповідь

