Ласкаво просимо 

“Сюда бистро! Шо в сумкє?! Я спрашиваю, шо вєзьом, сабака нашла слєд” – кричить наш прикордонник, на страшному суржику, а це значить “Ласкаво просимо до України”. 

Зараз, як ви зрозуміли, буде наївна моя маячня, про те, як важко жити тут і які всі щасливі там. Не буду уточнювати країни, головне суть, а суть завжди знаходиться в очах та поведінці людей. Так от, до чого я веду, з моїх уст можна чути оди моєму краю, моїй рідній землі, пейзажам та скарбам духовним, але одне можу точно констатувати в нас нещасні люди, і це відображається в їхніх очах. Якби мене запитали, ну чим же ми таким відрізняємось від європейців, а я б сказала не європейців, а від цивілізованих людей, то відрізняємось ми, як мінімум поглядом і, як максимум поглядом також. В нас він переляканий, коли я кажу в нас, то маю на увазі більшість, котра ще не знає значення слова свободи та своїх прав. Статистику творить більшість, а в нас вона бідна і, що не кажіть, знедолена, особливо зараз. Побачивши безкоштовну каву в одному з терміналів аеропорту, цивілізація проходить спокійно, і тільки в совковщини очі горять жадібністю і бажанням взяти собі кави, чаю, капучіно, ще й нагребти з собою в кишені одноразові пакетики і не через безкультур’я, а в силу своєї затурканості. Там все для людей, а як це, коли все для людей ми не знаємо, тому й ведемо себе, як аборигени. 

 

Круто було б написати, про тамтешні краєвиди, архітектурні творіння й пейзажі, але Бог з тим всім, їдьте й дивіться, навколо ж стільки ще нами не відвіданого) 

 

п.с. Круті слова, почуті мною від співвітчизника: “Добре там де нас немає, але ми всюди”. І ще раз, матінко рідна, як же мені шкода наших людей.

Залишити відповідь

